Sałataka wiosenna z wędzonym pstrągiem

Ostatnio jadam więcej ryb. Szczególnie smakuje mi wędzony pstrąg. Zamiast zwykłej pasty z twarogiem, na sobotnie śniadanie przygotowałam lekką sałatkę. Bardzo mi ta kompozycja przypadła do gustu.

Sałataka wiosenna z wędzonym pstrągiem

Składniki:

mięso z wędzonego pstrąga – użyłam 125 g w opakowaniu
3 jajka ugotowane na twardo
spora garść delikatnej sałaty (użyłam batawskiej)
pęczek rzodkiewek
1 szklanka ugotowanej zielonej fasolki szparagowej
kilka suszonych pomidorów z oliwy

Sos:

1 łyżka majonezu
1 mały kubek jogurtu naturalnego
kilka kropel soku z cytryny
sól, pieprz i cukier do smaku

Sałatę umyć, porwać na kawałki. Ułożyć na półmisku lub talerzach. Ułożyć jajka pokrojone w ósemki, fasolkę, rzodkiewkę pokrojoną w plasterki oraz drobno posiekane suszone pomidory. Składniki sosu wymieszać dokładnie i polać wierzch sałatki.

Sałataka wiosenna z wędzonym pstrągiem

Walentynkowe menu  ALE JAJA!   Zdrowa przekąska

Dodaj komentarz